Hi! Ik ben Manja, een lifestyle fotograaf uit Uden.
Let me capture the beauty of your story.Allereerst natuurlijk.. Welkom!
Wat leuk dat je bij mij terecht bent gekomen!
Ik ben Manja, 32 jaar en woon samen met mijn hondje in Uden. Ik ben werkzaam in de zorg en hou van een grapje en gezelligheid! Ook mag je mij wakker maken voor sushi en een lekkere borrelplank! :)
De tijd waarin we leven gaat enorm snel, daarom vind ik het zo belangrijk dat de tijd af en toe even stil wordt gezet.
Dit doe ik graag met mijn fotografie.. mooie momenten en herinneringen vastleggen!